Választható szállítási módok:
– Futárszolgálat: Szerződött partnerünk az Express One Hungary Kft. csomagszállító.
– Személyes átvétel: Személyesen csak Újkígyóson a telephelyünkön van mód átvenni a rendelt termékeket.
Személyes adatok módosítása
Feladáskor az elsőként megadott adatokkal dolgozunk. Kérésünk az, hogy bármilyen változás történik (telefonszám, e-mail cím, szállítási cím, számlázási cím) kérjük, jelezze ezt nekünk haladéktalanul, hogy garantáltan célba érjen csomagja! E jelzés történhet telefonon a +36 70 256 01 80 számon, vagy e-mailben az info@bekespack.hu címen.
5. A termékek szállítási módja
Cégünk igyekszik a csomagolási és szállítási költségeket a minimálisra csökkenteni. Így amennyiben több rendelést is lead egyidőben, melynek a szállítási adatai megegyeznek, úgy egy csomagban kerülnek átadásra a futárcég számára.
Az Express One vállalja, hogy a 11:00-ig leadott rendelést a következő MUNKANAPON és MUNKAIDŐBEN kézbesíti. A sikertelen első kézbesítési kísérlet napját követő munkanapon, a címhelyen ismételten megkísérli kézbesíteni a küldeményt. A második kézbesítési kísérlet sikertelenségét követően a küldeményt letétbe teszi. A futár, ha nem talál a címhelyen senkit, értesítést hagy a postaládájában, melyen szerepel, hogy másnap mely időpontban kísérli meg újból a kézbesítést és a kézbesítő posta telefonos elérhetőségét. Ha a másnapi kézbesítés is sikertelen, akkor ismét értesítőt hagy hátra, amelyen feltünteti, hogy mely postán lehet átvenni személyesen a csomagot. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag, ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben a Best Intercargo Kft.-nek.
Házhoz szállítási költség
A házhoz szállítási költségek megállapítása során egy rendkívül könnyen áttekinthető és egyértelmű táblázatot állítottunk össze, amely alapján Ön is könnyedén ki tudja számolni, hogy mekkora lesz ennek mértéke.
Express One szállítási költség:
SÚLY | NETTÓ SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG |
---|---|
1 kg-ig | 3.000 Ft |
3 kg-ig | 3.600 Ft |
5 kg-ig | 4.200 Ft |
10 kg-ig | 4.700 Ft |
15 kg-ig | 5.500 Ft |
20 kg-ig | 6.200 Ft |
25 kg-ig | 6.900 Ft |
30 kg-ig | 7.600 Ft |
40 kg-ig | 8.500 Ft |
50 kg-ig | 9.400 Ft |
60 kg-ig | 10.300 Ft |
70 kg-ig | 11.200 Ft |
80 kg-ig | 12.000 Ft |
90 kg-ig | 12.900 Ft |
100 kg-ig | 13.800 Ft |
További 50 kg-onként nettó 3.300 Ft
A feltüntetett árak Nettó árak, nem tartalmazzák az ÁFA-t
Utánvétel költségei
Ha az áruérték beszedési összege:
– 0 Ft – 100.000 Ft között van: 510 Ft / cím
– 100.000 Ft felett a beszedett utánvét összegének a 0.5%-os mértéke (1.000.000 Ft-ig)
Személyes áruátvétel
A szállítási és csomagolási költség abban az esetben TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot az újkígyósi telephelyünkön (Best Intercargo Kft. 5661 Újkígyós), munkaidőben és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 10 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 10 nap letelte után a rendelést töröljük.
Szállítási határidők
A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.
Garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!
Fizetési módok
- utánvét (csak Magyarországon!)
- átutalás
- készpénz (személyes átvétel során, csak Magyarországon!)
Ha a csomaghoz utánvéttel kíván hozzájutni, akkor a teljes összeget az ExpressOne csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.
Minden kikézbesített csomagban megtalálja az ÁFA-s számlát, amely tartalmazza a termékeket tételesen és a szállítási, csomagolási költséget (közvetített szolgáltatás).
A jelen szolgáltatás igénybevételével a felek között – magyar nyelvű – írásbeli szerződés jön létre.